Register FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read
Navigation
Front Page
Forum
Gallery
Wiki

Ads by Google


Go Back   Hamster Central > >

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-05-2012, 08:10 AM   #1
PandaBaby
Adult Hamster
 
Join Date: Jul 2012
Location: Northern Ireland
Posts: 339
Default All about Kiba!

Hi Everyone,

After much advice from alot of you and researching, we finally got our very first little hamster. We have had him for almost two weeks now, two weeks tomorrow (Monday 6th August). Got him from Pets@Home. Had no luck with breeders here, but feel in love with this little guy once we seen him when shopping for dog treats for our little Sooty (Dog).

Let me introduce you to Kiba, Male Russian Dwarf Hamster:

Out eating during the day, just a few days with my forever family!
http://www.youtube.com/watch?v=RWGz4cg9l6U&feature=plcp

Welcome to my home:


Do you have to stick the camera in my face whilst I'm eating?


Just popped out from mah doze for a wee drink:


My first time being held by my momma:




Yay, playtime and stuffing my face:
http://www.youtube.com/watch?v=9k7g6PoSmnw

Kiba's latest set up..appreciate all feedback plz!
http://www.youtube.com/watch?v=SP8-pADdEOg

Apologies about the size of the pics and quality, they look better on my phone than on this lol so must get the camera out! =D
PandaBaby is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2012, 08:24 AM   #2
Sandti
PM Fluffy for custom title
 
Sandti's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: UK, Biggleswade
Posts: 1,767
Default Re: All about Kiba!

He so tiny! And cute!! I want to stroke him :< (From Naruto?)
__________________
Hammies Syrian: unnammed <3 Rainbow Bridge : Zoro ♀ Teemo ♂ WinterWhite: Pepper ♀http://desmond.imageshack.us/Himg37/...ng&res=landing
Sandti is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2012, 08:44 AM   #3
PandaBaby
Adult Hamster
 
Join Date: Jul 2012
Location: Northern Ireland
Posts: 339
Default Re: All about Kiba!

Quote:
Originally Posted by Sandti View Post
He so tiny! And cute!! I want to stroke him :< (From Naruto?)
lol yeah, I wanted to call him Akamaru cause of him being white, but my husband was like oh its too long a name (think he was having trouble pronoucing >.<) so we went with Kiba!
PandaBaby is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2012, 08:46 AM   #4
jesselle
hearts dwarf hams
 
jesselle's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: St. Albans
Posts: 2,549
Default Re: All about Kiba!

how sweet lovely little ham x
jesselle is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2012, 02:35 PM   #5
PandaBaby
Adult Hamster
 
Join Date: Jul 2012
Location: Northern Ireland
Posts: 339
Default Re: All about Kiba!

Some more pics:

Meeting my big brother Sooty:


Chillin with my daddy:


Too busy exploring to be eating any mealworms:
PandaBaby is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2012, 02:38 PM   #6
jesselle
hearts dwarf hams
 
jesselle's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: St. Albans
Posts: 2,549
Default Re: All about Kiba!

oww i heart schnauzers!!
jesselle is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2012, 02:40 PM   #7
PandaBaby
Adult Hamster
 
Join Date: Jul 2012
Location: Northern Ireland
Posts: 339
Default Re: All about Kiba!

ty...love our wee Sooty. Spoilt little man. Wouldn't have it any other way though.

He's normally quite skittish..but he is dead curious of Kiba, its well cute..still need to keep a firm eye on him, as when we were letting Kiba run between out legs earlier, Sooty just like got a tad excited and though he was gonna join in too lol
PandaBaby is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2012, 03:15 PM   #8
Hope
Retired Moderator
 
Hope's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: UK
Posts: 8,136
Default Re: All about Kiba!

Aww he is a cutie - can see why you couldnt leave without him!

Sooty is gorgeous too! I love Schnauzers!
__________________
Hope is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2012, 03:20 AM   #9
jesselle
hearts dwarf hams
 
jesselle's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Location: St. Albans
Posts: 2,549
Default Re: All about Kiba!

is sooty a miniature? so cute! definitely be cautious, he might see kiba as some sort of state of the art toy

kiba is so lovely... keep posting, the hybrid forum needs more action!
jesselle is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2012, 08:41 AM   #10
PandaBaby
Adult Hamster
 
Join Date: Jul 2012
Location: Northern Ireland
Posts: 339
Default Re: All about Kiba!

Yeah Sooty is a miniature schnauzer..small compared to most also..small cuddly boy =D

lol yeah, no more close up for Sooty lol wee skitter loves his toy mouse too much I would be scared he would get confused lols
PandaBaby is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
introductions, kiba, new hamster, setup

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Parts of this site powered by vBulletin Mods & Addons from DragonByte Technologies Ltd. (Details)
Copyright 2003-2020, Hobby Solutions
All times are GMT -7. The time now is 02:02 PM.